Tuesday, December 6, 2016

ლიტ.სალონი


პროექტის  სახელწოდება
ლიტ. სალონი
პროექტის მთავარი იდეა
ლიტ.სალონების  კულტურის  არსი/დრო. სივრცე/
პროექტის  აქტუალობა
სალონები- ძველისა და ახლის სინთეზი
პროექტის  მიზნები
* სალონური სივრცის  იმიტაცია
*ჩაცმულობის კულტურა
*წარდგინების უნარი- გახსნილობა


მონაწილეთა  ასაკი
მე-9 კლ. ,14წლ.
ვადები
1 მარტიდან  21 მარტამდე:
* პირველი ეტაპი - ლიტერატურული სალონი  სოლომონის სასახლეში(ქუთაისი);
* მეორე ეტაპი - ლიტერატურული სალონი ბესიკის ბაღში(ქუთაისი);
*  მესამე ეტაპი - ლიტერატურული სალონი ქუთაისის თეატრში,ლიტერატურულ კაფეში, “გადაყუდებულში”, (მოსწავლეთა შერჩევით - მენეჯერების ეკონომიკური გათვლების საფუძველზე შეირჩევა ადგილი).
მოსალოდნელი
პროდუქტები

* ინფ.მოძიება-დახარისხება
* ლიტერატურული სალონი სოლომონის სასახლეში - სცენარი;

* ლიტერატურული სალონი ბესიკის ბაღში;
* ლიტერატურული სალონი თეატრის ლიტკაფეში ან…
სცენარი;
*ვიდეოკოლაჟი (ლიტერატურული სალონები ფილმებიდან );
* მუშაობის პროცესის აღბეჭდვა ფოტოებით.
რესურსები
ა) ადამიანური  რესურსები:-
დირექცია,მშობლები, კოლეგები: არაბიძე(ხელოვნება),თ.კიკვაძე(მათემატიკა),მ.გიორგაძე
(ისტორია).
მუზეუმებისა და თეატრის თანამშრომლები,
ექსპერტი.
მძღოლი,


ბ) ტექნიკური საშუალებები:
კომპიუტერი,  პროექტორი ფორტეპიანო,გიტარა,ვიოლინო.
ფოტოაპარატი,ვიდეოგადამები,

*  პირველადი დახმარებისთვის  წამლები                       
პროექტის  მსვლელობა
*პროექტის გაცნობა
*დელეგირება
*ინფორმაციების მოძიება-დალაგება
*მუშაობის პროცესის ფოტოებზე აღბეჭდვა
*თემების დამუშავება:
  • სამეფო კარის გასართობები და მათი სპეცისფიკა
  • აღმოსავლეთ საქართველოს სალონების ისტორია
  • ქუთაისელი ოჯახების მასპინძელთა წესები
  • სალონური ჩაცმულობა
  • სალონების კადრები მსოფლიოს ფილმებიდან
* შერჩეული ლირიკული ნაწარმოებების გააზრება - დამუშავება
* პრეზენტაციები:
  • “ჩუნეშური შთაბეჭდილებები”- ვიდეო
  • “ნიკო ლორთქიფანიძე” - ვიდეო
  • უძველესი ქართული ძეგლი ჩუნეშში - ვიდეო
  • ელექტრო ჟურნალი - “ნიკო ლორთქიფანიძე”

საგნებთან  კავშირი
ისტორია,მათემატიკა, მუსიკა,ფერწერა,დიზაინი...
პროექტის  ხელმძ}
მადონა  ბენდელიანი
ხელმ. ელ. ფოსტა
madona.bend@gmail.com
პროექტის   ვებ-გვერდი

madonaben.blogspot.com


No comments:

Post a Comment